14 Kasım 2009 Cumartesi

Jöntürk rapçimiz CEREN BEKTAŞ İle BUGÜN HAFTA SONU programına katıldı..

1 yorum:

  1. Merhaba Ceren Hanım;
    Yöneticilik yapıyorum, bu nedenle hafta içi benim için çok yoğun ve yorgun geçiyor. Ancak hafta sonları (eğer iş gezisi ) yapmıyorsam sizin “ Burası hafta sonu” adlı haber programınızı gazete ve çay keyfiyle, severek izleyen bir hayranınızım.
    Yurt dışında bir süre okudum ve çalıştım. Bir kaç dilden dünyayı izleyebilen/izlemem gereken biriyim.
    Sadece haber programlarını izleme fırsatı bulabildiğim için dünya literatüründeki haber spikerlerini de izleyip birbirleriyle mukayese etme şansım oluyor.
    İşini çok güzel yapan,
    Kıyafet tercihini yaptığı işle örtüştüren,
    Jest ve mimikleriyle seyirciye/konuklarına beden dilini çok iyi kullanabilen
    minyon tipli, sevecen ve sempatik bir bayansınız. Sizi tebrik ediyorum
    Bu kadar güzel ve olumlu hasletlerden sonra bir konuda sizi tenkit edicem, kusura bakmayın.
    Çok güzel bir bayan olmanıza rağmen saç stiliniz çok absürt duruyor.
    Sanki yataktan kalktığınız şekil ile stüdyoya geldiğiniz, adeta hafızalarda kalabilmek için aykırı bir tutum takındığınız ve özellikle saçlarınızı jöle/sprey ile dağıttığınız imajı veriyor.
    Sizden çok istirham ediyorum.
    Saç stilinizi lütfen değiştiriniz…
    Saçlarınızın biraz daha uzun, sarı rengi birkaç ton daha kumrala yakın,
    Biraz dalgalı olabilir, ama daha sade bir tarayış arz ve teklif eder
    Çalışmalarınızda ve meslek hayatınızda başarılar dilerim.
    Bir gün sizi yakından da görmek isterim..
    Sevgi ve selamlarımla
    Hakan TOKER

    YanıtlaSil